NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

vineri, 18 martie 2016

ÎN ATENŢIA DOAMNEI LAURA SGAVERDEA

Constat că în ultimele zile grija ta faţă de mine a crescut exponenţial, numele meu fiind rostit foarte des în prezenţa unor persoane influente, asta nu pentru a spune ceva util, ci pentru a mă defăima şi calomnia. Deşi la momentul ianuarie 2016 s-a vorbit de un pact de neagresiune, nu poţi să te stăpîneşti, bîrfa făcînd parte integrantă din fiinţa ta. Să ştii că nu eşti vreo prezenţă importantă, nici în viaţa oraşului, nici a instituţiei şi nici a breslei, să meriţi atenţia mea nemijlocită. Ţi-am mai spus că dacă voi scrie vreodată de tine, o voi face public, sub semnătura care dă greutate şi răspundere faptelor descrise (lecţie de jurnalism, gratis!). Aşa că:

Fă (Interjecţia ”fă” este abreviere populară de la fată şi a apărut din nevoia guturală de a zbiera, de a atrage atenția persoanei de lîngă tine. Este utilizată, cu preponderenţă, de către olteni, aceştia renunţînd la apelativ odată ce au trecut Viaductul Vîrciorova, spre Banat!), nu vrei să mă mai laşi, dracului, odată? Să-mi văd de viaţa mea? Te somez public să nu-mi mai tîrăşti numele în intrigile tale murdare, în obsesiile tale şi în jocurile pe care le faci, ahtiată fiind după putere şi bani! Nu mă interesează persoana ta şi nici activităţile tale profesionale, pentru că nu ai aşa ceva! Nu ai fost, nu eşti şi nu vei fii niciodată JURNALIST (ca măgar, dacă stai între cai nu înseamnă că poţi alerga la curse!). Eşti şi vei rămîne doar o intrigantă fără scrupule, extrem de periculoasă, plină de ea, vanitoasă, inteligentă nativ şi needucată! Dar, vorba ta, mai bine să te înjure lumea decît să creadă proastă!

 Din păcate, faci de ruşine numele de Sgaverdea în presa din Caraş-Severin!

Îmi rezerv dreptul să scriu, pe acest blog, cu semnătură despre persoana ta, atunci cînd voi considera eu de cuviinţă. Nu uita: eu nu sînt ahtiat după bani şi funcţii. Eu sînt razvedcik (caută în dicţionar!) şi mă mîndresc cu asta. În 28 de ani de presă nu am întîlnit un personaj mai dezgustător, care să facă rău intenţionat celor din jur, aşa sportiv, să-şi terorizeze angajaţii etc etc, aşa ca tine!

Eşti un personaj despre care voi scrie. Cîndva!

4 comentarii:

  1. S-ar zice că ai făcut-o praf,dar după descrierea făcută ,nu ai ce trezi în ea. Sunt convinsă că ști ce faci...

    RăspundețiȘtergere
  2. S-ar zice că ai făcut-o praf,dar după descrierea făcută ,nu ai ce trezi în ea. Sunt convinsă că ști ce faci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi că rezolvi ceva cu asta ???

    RăspundețiȘtergere
  4. Te salut, Mario! Sunt fostul tau coleg, Cristi Ghinea. N-ai facut-o praf deloc pentru ca, daca e asa cum spui tu, ce ai scris aici i-a trecut pe langa ureche si pe la ceafa. Am avut un singur contact cu aceasta doamna si m-a dezgustat atunci. In urma cu doi ani am dorit un parteneriat media pentru un eveniment creat de catre o institutie si mi-a refuzat contractul pe motiv ca nu i-am acordat titulatura corecta la spatiul destinat semnaturii! Am scris "redactor sef" in loc sa-i scriu... "manager" dom'ne! I-am replicat atunci ca nu aveam de unde sa stiu eu ca s-au schimbat denumirile functiilor in statul de organizare si ca nu are nicio relevanta titulatura atata vreme cat contractul are nume si semnatura plus stampila. Nu! Sa ma intorc si sa-l refac (nu locuiesc in Resita si nici institutia respectiva nu este din Resita) de parca eram subordonatul ei! apoi sa ma intorc pentru aprobare. :)))) Pai bine, mai femeie, eu te rog cu bani si tu ma tratezi ca pe argatul de pe mosia ta? I-am dorit multe impliniri cu carne si i-am trantit apoi usa!
    Nu lucrez in media dar am prieteni si multa lume vorbeste despre dictatura sgaverdeana si, mai mult decat atat, despre caracterul deplorabil pe care-l poseda respectiva d-na (?). Bafta in tot ce intreprinzi!

    RăspundețiȘtergere