NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

luni, 2 ianuarie 2012

10 ANI PLUS

3 comentarii:

  1. Salut Mario!
    La multi ani!

    Am fost extrem de bucuros, dupa vizionarea clipului, sa constat exista atitia oameni care sunt dornici sa afle si altceva pe linga ceea ce vad si citesc in mod curent.

    Nu stiu cati dintre participanti realizeaza ca meseria de reporter de razboi te pune, adeseori, in vecinatatea acelorasi pericole la care sunt expusi si militarii. Insa cutezanta si uneori inconstienta (na, ca am zis-o!) pot inlocui sentimentul pericolului, nu-i asa Mario?

    Iti trebuie mult talent pentru a face munca de reporter si, cu atat mai mult, a scrie carti. Si tu il ai din plin Slava Domnului!

    Explica-le, insa, oamenilor ca un corespondent din teatrul de operatii nu o sa poata relata, oricat s-ar stradui, situatia de pe toata “linia frontului”, pentru ca-i este imposibil fizic... O sa ofere permanent bucati de atmosfera, care sa te faca sa intelegi mai bine ce se intampla in zona aceea de conflict...

    De aceea, trebuie ca toti jurnalistii care au experienta teatrelor de operatii sa puna “mana de la mana” si, pe bucati, sa reproduca intregul efort pe care il fac baietii nostri in zonele in care sunt dislocati. Sa le uram si lor, la inceput de an, toate cele bune si sa ii indemnam “sa tina steagul sus!”. La multi ani baieti!

    Bravo Mario! La mai multe carti si tie!
    La multi ani!


    Gelu Nezir

    RăspundețiȘtergere
  2. GELU, MULŢUMESC MULT PENTRU APRECIERI! îN CARTE POMENESC ŞI DE TINE, DE LIVIU SAU DE TONY FĂRĂ DE CARE NOI, INCONŞTIENŢII ĂŞTIA, NE-AR FI FOST MULT MAI GREU. E OK, RĂZBOIUL E O "MUNCĂ COLECTIVĂ" DE ACEEA EU AM ŢINUT SĂ PRECIZEZ CĂ E "RĂZBOIUL MEU", PUNCTUL MEU DE VEDERE. MĂ BUCUR MULT CĂ AI SCRIS PE BLOG. ÎŢI MULŢUMESC! UN TELEFON... UN MAIL... CEVA...
    M.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mario, care a fost prima carte scrisa ? Eu parca imi amintesc ca ai scris si altceva nu doar despre razboi ... asa cum afirma Cornelia in stire, asa cum afirma si Matei in articolul din Argument. Daca stau sa caut in biblioteca poate ca mai gasesc cartea - tot cu autograf - care nu e despre razboaie.
    Am scris pe blog despre lansare ...
    http://www.d-petre.ro/generalitati/afganistan-10-ani-plus-razboiul-meu/

    RăspundețiȘtergere