NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

joi, 3 februarie 2011

ANONIM. SAU ONANIM?


Scurt. De două zile, un mare Zorro anonim mă ameninţă insidios pe blog. Uneori, pe ici pe colo, încearcă să mă jignească. E ok, prietene, sau prietenă, oricine ai fi. Nu mă dor pe mine maţele de cuvinţelele tale, dar, fii bărbată şi semnează! Cu numele tău, nu cu pseudonime decupate, prost, din istorie (prietenii ştiu de ce!). Chestiile astea, cu "nu ai scăpat încă" etc mă lasă rece, dar mă deranjează lipsa ta de curaj. Lipsa de bărbăţie! De fapt, chestia asta ne cam caracterizează, dacă privesc în umbra zicalei strămoşeşti: "codru-i frate cu românu"! Numai ascunşi am avut curajul să dăm la gioale. Că turnirurile şi duelurile pentru onoare se derulau pe alt meridian!

În consecinţă: indiferent dacă o faci pentru tine, sau "în numele unei cauze", dacă vrei să te masturbezi intelectual, sau să "excrementezi" vorbe, sînt dispus să le primesc drept în faţă, accept chiar un duel de acest gen (nu-ţi va fi uşor, crede-mă pe cuvînt, sau întreabă pe alţii!!!), dar ai curajul şi semnează cu numele tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu