NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

joi, 5 februarie 2009

RELACHE, AZI, MÎNCA-Ţ-AŞ!



Dragi prieteni, colegi, internauţi, fătuci, piţipoance, gherţoi, semi-docţi, deontologi, păsărică, iubită pulime, doamnelor şi domnilor, stimaţi ascultători şi telespectatori, am fost acuzat că sînt prea încrîncenat. Mă descrîncenez astăzi, în pauza de descrîncenare! Azi, mă odihnesc cu intelectu şi nu fac decît să-mi recuperez boarfele de la spălătorie.Ce pizda mă-sii, o viaţă avem şi o gaură în cur! Mă rog, unii!, să stăm aşa, cu ochii bulbucaţi şi cu mînile pînă la pămînt pe cioc-boc, putin, obama, omama omida, criza de nervi, şerpăria puturoasă din fundul ukrainei şi alte kkturi din astea. Găsim noi o soluţie să-i facem pă micuţi şi de data asta şi să ne pişăm pă ea dă criză! Eah, eah, dă cu mausu mai jos şi beleşte ochii la pozele postate! Corect? Corect! Să trecem la concursul de astăzi, băşit deja, dar plin dă semnificaţii froidiene.
Mulţumesc pretenei mele devotate şi dîn tinereţea mea revolţionară, Paula Neamţu, care lucrează pentru o agenţie guvernamentală!, păntru sprijinul acordat în realizarea acestui clasament. OK!, să băgăm dîn top, să vă esplic ce vrusăi să ilustrez:

LOCUL 3 şi medalie de bronz se acordă balconului dă tip moldovinesc, al iubitorilor di artî şî di culturî, di frumos. Îl putieţ admira prin satili moldoviene la mai toţ urmaşî lu Ştehăniţî.

Locul 2 şi medalie de argint se acordă balconului din satele şi comunele bănăţene. Aceste porcării fără seamăn sînt o replică dată crizei internaţionale pe care bănăţenii o abordează cu mult profesionalism!

Locul 1 şi medalie de aur primeşte balconul orăşeanului, indiferent de zona etno-folclorică din care provine. Acest tip de balcon reprezintă o abandonare a balcoanelor tradiţionale, moldovenesc şi bănăţean. Fără feşăn la uscat, flori şi fără papa păntru burdihane, balconul „municipal” reprezintă manifestul celor mulţi şi săraci la adresa celor puţini şi bogaţi.

Sîntem în criză!, să-mi trag basca!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu