NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

luni, 7 martie 2011

PRIETENUL MEU, PROFESIONISTUL


În 1988 eu veneam "corespondent voluntar" la săptămînalul judeţean "Flamura", el edita una dintre puţinele reviste de SF din România: ATLANTIS. După revoluţie, amîndoi ne-am întîlnit, firesc, în redacţia ziarului NOI, TINERII. Apoi la TIMPUL, unde a rămas mult timp, pînă cînd lucrurile aşezate au devenit efemere.
Un jurnalist calculat, profund şi NICIODATĂ în căutare de senzaţional! Adept al locurilor tihnite, dar nu a subiectelor mucegăite. Un unghi de abordare personal, exclus unul comercial, dar valabil peste timp. Pentru că nu i-au plăcut lucrurile efemere nici nu a fost un "răsfăţat" al "instalaţiilor" comerciale sau electorale. A crezut în puterea unui om de a schimba ceva în bine şi l-a urmat ca purtător de cuvînt. Stilul elaborat s-a rostogolit, însă impenetrabil deasupra limitării şi orgoliilor. A făcut presă scrisă, televiziune şi radio. Din acest ultim loc a fost izgonit pentru că a fost prezent la lansarea mea de carte, de către "idolul călugăriţelor din toată lumea"!
A scris 3 cărţi care-i dovedesc polivalenţa stării proprii. De miercuri, de la ora 20:15, la BANAT TV va re-debuta cu emisiunea DINCOLO DE APARENŢE! Voi fi telespectator fidel. Pentru că el e DANIEL BOTGROS. Prietenul meu. Profesionistul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu