NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

sâmbătă, 31 iulie 2010

JURNAL DE CHIŞINĂU. ZIUA 181(1)

GATA! Probabil...

Gata, s-a sfîrşit! Chişinăul va rămîne în spate, sub aripa dreaptă a avionului. Mă voi întoarce, cu siguranţă! Am multe lucruri de terminat. Şi pe mulţi! Pînă atunci, programul zilei de azi pare mai încărcat ca de obicei: 6:40 - avion, 7:40 - aterizare Otopeni (neapărat să am la mine bani să plătesc parcarea în aeroport, că şoferii de la radio nu fac asta din banii lor!), probabil 8:30 - garaj SRR, probabil îmi recuperez maşina, probabil funcţionează, probabil mai are şi un pic de benzină cît să ajung la un Rompetrol, probabil pe la 11:00 apuc să ies din Bucureşti şi, probabil fac 10 ore pînă la REşiţa. Probabil, pe la 21:00 ajung acasă şi, probabil, după şase luni îmi scot şi eu nevasta în oraş! Probabil, mai mult... Probabil va fi foarte cald!

Dar, există şi probabilitatea ca nici unul din aceste "probabilităţi" să nu funcţioneze! În acest caz, probabil că mă voi duce la Gară, de unde, probabil voi lua trenul, probabil cel de prînz şi, probabil soţia mea mă va aştepta în gară la Caransebeş, probabil tot pe la ora 21:00. Probabil îmi va spune, ca de fiecare dată: "Balint, te mai aştept mult aici, în gară"? Probabil eu am să rîd, ca prostu, pentru că probabil nu voi ştii ce să-i răspund! Probabil are dreptate! Probabil vom ajunge acasă obosiţi şi, probabil, nu vom ieşii în oraş...

Probabil las la Chişinău mulţi prieteni, probabil mai mulţi decît mi-aş fi dorit, pe care probabil, pe unii i-am dezamăgit, din cînd în cînd, cu unii am exagerat, probabil cu unii am sărit calul! Probabil las şi mulţi duşmani... Cu siguranţă!

2 comentarii:

  1. Probabil mai vii in Chisinau si atunci vei avea posibilitatea sa iti vezi si dusmanii si prietenii. Important, cel mai important sa iti scoti nevasta in oras...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si probabil ca o sa ne vedem si noi cand ajungi acasa. Sau sigur ne vedem?

    RăspundețiȘtergere