NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

duminică, 9 mai 2010

COMUNIŞTI LA CHIŞINĂU



Mă uit ca bou la tot ce se întîmplă la Chişinău. Unele lipitori cred că eu aş fi oareşce agent secret care vin să fac trebile unora şi altora! Săracii! Păi, dacă aş fi aghent secret, aş mai trăi eu cu 10 lei moldoveneşti pe zi? Nu cred! Mare KKT!

Oricum, am belit ochii la ce se întîmplă în capitala moldavă. Să mă ia dracu pe mine dacă înţeleg de ce a pierdut PCRM-ul alegerile? Azi, au fost a Memorial peste 200.000 de oameni, indiferent ce vor spune „agenţiile independente”! PCRM este singurul partid serios de la Chişinău!

La ora actuală, noul lider al PCRM, Iurie Muntean, aduce partidului acel front revoluţionar pierdut în perioada regimului Voronin! Fost sportiv de performanţă, charismatic, bun vorbitor şi ataşat de analiza economică, Iurie Muntean poate duce viitorul PCRM în VIITORUL guvern al Moldovei, după alegerile anticipate. Citiţi Kommersant şi veţi vedea despre ce vorbesc! Sigur, Iurie va avea nevoie de marketing! Onestitatea nu duce la nimic! Îmi amintesc o dispută între Stalin şi Troţki. Ultimul îi reporşa gruzinului că a profitat de boala lui Lenin pentru a ajunge la putetre, iar Stalin i-a răspuns revoluţionarului de profesie că DA, ca să nu profite Troţki de moarte sa! Cred că Muntean NU profită de „moartea” lui Voronin, dar este mai îndreptăţit decît Dodon, care a stat, pînă acum, să vadă în ce parte curg apele! Muntean este tînăr, hotărît şi experimentat. Poate să se desprindă de arhitectura clasică, comunistă, şi să fie o surpriză plăcută electoratului de la Chişinău!

Şi dacă aveţi creieri, şi muşchi, să-mi daţi dreptate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu