NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

duminică, 9 mai 2010

SIDERAT!




Băi, fraţilor!, sînt siderat! Mă uit la televizor şi-l văd pe John Whine! Dracu ştie cum se scrie! E el! Băse mic! Super tare tipu! Fost căpitan de navă trecut prin toate cele rele, acum nu-l mai sperie nimic! Nu acelaşi lucru se poate spune despre Baba Leana! O chestie nu e OK! Vorbeşte despre fiscalitate, FMI, ineficienţă, modernizarea statului etc

Să mă ia Dracu, dacă nu, după discursul de azi, îl mai votez o dată(nu l-am votat niciodată!)! E împotriva statului! E OK! Şi eu! Şi Patriciu! Vorbeşte curat, despre eficienţă. Care eficienţă? A guvernului său? E preşedintele meu, trebuie să-l cred!

Am o problemă: discursul de preşedinte care gestionează „afaceri externe” vorbeşte de „afaceri interne” ! Boc, ăla, unde e Unde se ascunde? Măscăriciul ăla trebuie să dispară la Răchiţele, într-o pauză, aşa cum a făcut cînd a picat la facultate şi a optat să lucreze la CAP, la Răchiţele, în loc să facă armata! BOOOOOOOOOC! Ăsta mai trăieşte? Dispari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu