NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

sâmbătă, 15 mai 2010

JURNAL DE CHIŞINĂU. ZIUA 104(78)

FULE ŞI TELEFONUL

Ieri, după-masă, am fost la Fule. Stefan Fule, comisarul european pentru extindere! Fraţilor, m-am săturat de festivisme, pînă peste cap! Unde mai pui că s-a prelungit pînă la 20! Vino, fuga, taie, lipeşte, transmite! Sun, să văd că a intrat! Ceva de genul: „Ioane, ai băgat-o? Atuncea ioaaaai, ce bine-iiiii”! Nu răspunde nimeni. Bucureştiul a amorţit! Sun acasă. Nu răspunde nimeni! Sun la tata. Nu răspunde nimeni! Sun la buna, la Apadia. Din nou, fără rezultat! Fraţilor, v-aţi mutat toţi din ţară? Ştiu că Micuţul de la Răchiţele nu lasă altă soluţie, dar, totuşi... Mă gîndesc că a fost seara mea proastă şi mă pregătesc să o iau de la capăt. Ghinion! Şi astăzi e Fule aici! Măcar se va plimba prin piaţă. Sper să meargă telefoanele!

Cineva, din Radio, îmi spunea că am vorbit prea mult în ţară! Extraordinar! Să vină el, aici, să stea de să-i crape bucile la cur, şi apoi să spună ce înseamnă vorbit mult la telefon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu