NIKOLAEV SUPPORT

NIKOLAEV SUPPORT

luni, 17 mai 2010

JURNAL DE CHISINAU. ZIUA 106(76)



ANONIMUS

Eu sint Ilie. Ilie Gheorghe. Cel putin asa cred. Asa cred pentru ca de ieri, nu mai
stiu cine sint. Un atac cu virusi mi-a inebunit laptopul si mi-a resetat memoria.
7 ani! Amintirile mele din ultimii 7 ani: mii de fotografii, sute de texte, filme, amintiri...
Pina si ura neimpacata impotriva Guvernului Boc s-a sters odata cu hardul!
Nu mai am nici programe de editare, sute de fisiere de sunet... nici macar word-ul,
nici tastatura in limba romana...

Ieri, am primit pe mail un apel disperat al unei doamne doctor din Targu Mures, pe
care eram hotarit sa-l postez astazi pe blog si sa va rog sa-l dati mai departe. Din pacate,
s-a dus... cum s-au dus si cateva studii, contracte etc...

Buni, rusii astia! Sau romani, ce-or fi... you not have the control... si, pac, se reseta din nou...

Sint Ilie. Ilie Gheorghe si m-am nascut din nou! Trecutul meu a fost sters cu buretele!
Poate asa a fost sa fie, poate trebuia de mult sa-l las in urma, sa ma desprind de el ca sa
pot sa incep o viata noua...

Habar nu am! Stiu, daor ca mie imi placea, iar acum ma simt ca si cum nu as mai avea trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu